A Dombóvári Közös Önkormányzati Hivatal
Hatósági Iroda – ügyintéző
munkatársat keres határozatlan időre, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
Feladatok:
- Megindítja és lefolytatja az adóbehajtási eljárást a jogerősen megállapított fizetési kötelezettséget nem teljesítőkkel szemben.
- Végrehajtási feladatok során a jogszabályokban meghatározott végrehajtási cselekmények foganatosítása, azok nyilvántartása.
- Döntés-előkészítő feladatok ellátása pl.: részletfizetés, fizetési halasztás, stb. engedélyezésére.
- Az Önkormányzati ASP rendszer, adó és irat szakrendszerének kezelése.
- Köztartozások esetén az arra jogosult szerv szabályszerű megkeresése alapján a beszedett köztartozásokat rendszeres utalása.
- Adóellenőrzések végzése.
VAGY
- Hagyatéki, póthagyatéki leltár készítése a 2010. évi XXXVIII. törvény, a 29/2010. KIM rendeletben, illetőleg az Ákr-ben foglaltak szerint.
- Hagyatéki ügyekben a közjegyző, illetőleg más szervek megkeresése, illetőleg a hatósági megkeresések intézése.
- Önkormányzati ASP rendszer irat, és hagyatéki szakrendszerének használata.
- Adatszolgáltatások, statisztikai jelentések megtétele, nyilvántartások vezetése, utóellenőrzések végzése.
Szükséges iskolai végzettség: (a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 14. hatósági feladatkör ellátásához szükséges szakképesítés):
Az I. besorolási osztályban:
Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
A II. besorolási osztályban:
Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Előnyt jelent:
- önkormányzatnál fenti területen szerzett szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alap- és szakvizsga megléte,
- anyakönyvi szakvizsga megléte.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a képviselő-testület hivatala köztisztviselői és ügykezelői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 38/2015. (XI.30.) ök. rendelet, valamint a Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A feltételként előírt iskolai végzettséget, szakképesítést tanúsító okirat(ok) másolata.
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti önéletrajz a pályázó eddigi szakmai tevékenységének részletes bemutatásával.
- Három hónapnál nem régebbi eredeti erkölcsi bizonyítvány, mely tartalmazza azt is, hogy a pályázó foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt nem áll.
- A pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy:
- nem áll cselekvőképességet kizáró ok, vagy korlátozó gondnokság alatt,
- kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, és
- nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, mely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
- Nyilatkozatát arról, hogy a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
- Nyilatkozatát, hogy – új közszolgálati jogviszony létesítése esetén – hat hónap próbaidő kikötését vállalja.
- Nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, a döntéshozó részéről a pályázati eljárásban résztvevők általi megismeréshez.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Szemes Ádám, aljegyző, a Hatósági Iroda vezetője nyújt, a 74/564-586-os telefonszámon.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően, azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. április 9.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton a pályázatnak a Dombóvári Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (7200 Dombóvár, Szabadság utca 18.), vagy személyesen. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését „Hatósági Iroda – ügyintéző”.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A benyújtott pályázatok előzetes áttanulmányozását követően, a legmegfelelőbb pályázók személyes meghallgatáson vesznek rész.
A pályázat elbírálásának határideje: legkésőbb 2021. április 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: www.dombovar.hu
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.dombovar.hu honlapon szerezhet.
Az eredményről minden pályázót írásban értesítünk. A pályázatokat bizalmasan kezeljük, és a döntést követően – a pályázatot elnyerő személy kivételével – a pályázóknak visszaküldjük.
Az adatkezelés célja: a tisztségre megfelelő pályázó kiválasztása, az adatkezelés jogalapja: EU 2016/679. számú rendelet 6. cikk 1) bekezdés a) pontja alapján az érintett magánszemély hozzájárulása. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázó kiválasztását követő 30. napA munkáltató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
Dombóvár, 2021. március 22.
dr. Szabó Péter
jegyző
Last modified: 2021.04.20.