A projekt keretében informatikai munkaállomások, elektronikus személyigazolvány olvasására alkalmas kártyaolvasók és switchek kerültek beszerzésre. Emellett megtörtént az önkormányzati belső szabályozó rendszerek ASP rendszerhez történő igazítása, elektronikusan indítható ügytípusok feltételeinek kialakítása, valamint az önkormányzati szakrendszerek adatmigrációja.
2018.06.30.
DOMBÓVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Sajtóközlemény
EURÓPAI UNIÓS TÁMOGATÁSSAL KIÉPÜLT AZ ASP RENDSZER DOMBÓVÁRON ÉS SZAKCSON
Dombóvár Város Önkormányzata a Közigazgatás- és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program támogatási rendszeréhez benyújtott pályázatán 9 millió forintos támogatást nyert a „Dombóvár Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása” című KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01275 azonosítószámú pályázat megvalósítására. A projekt 2018. június 30-án zárult.
A projekt keretében informatikai munkaállomások, elektronikus személyigazolvány olvasására alkalmas kártyaolvasók és switchek kerültek beszerzésre. Emellett megtörtént az önkormányzati belső szabályozó rendszerek ASP rendszerhez történő igazítása, elektronikusan indítható ügytípusok feltételeinek kialakítása, valamint az önkormányzati szakrendszerek adatmigrációja. A fejlesztéssel megvalósult mind Dombóváron, mind pedig a Szakcsi Kirendeltségen az ASP központhoz történő csatlakozás. Ezzel a hivatalok az ASP központtól, mint szolgáltatótól veszik igénybe a kötelező feladatok ellátáshoz szükséges alkalmazásokat, így szolgálva a lakosság hatékonyabb és biztonságosabb kiszolgálását.
Köszönjük a magyar állam és az Európai Unió támogatását!
Információ:
Dombóvár Város Önkormányzata
7200 Dombóvár Szabadság u. 18.
Tel: 74/564-564
Last modified: 2020.09.08.