A Dombóvári Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
hatósági, igazgatási ügyintéző
munkakörének betöltésére, határozott időre, tartósan távol lévő munkatárs helyettesítésére, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
Feladatok:
Városüzemeltetési Iroda hatósági feladatainak ellátása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök
- Állattartással kapcsolatos hatósági ügyek döntésre előkészítése.
- A közösségi együttélés szabályainak megsértésével kapcsolatos eljárások intézése.
- Környezetvédelmi feladatok ellátása.
- Telepengedélyezéssel, illetve bejelentéshez kötött ipari tevékenységet végzők nyilvántartásának vezetésével kapcsolatos hatósági feladatok.
- A hulladékgazdálkodási tevékenység koordinálása.
- Települési folyékony hulladék kezelésének felügyelete.
- A helyi környezet- és természetvédelmi rendeletek, előterjesztések előkészítésében, végrehajtásuk ellenőrzésében közreműködés.
- Zajvédelemmel kapcsolatos feladatok ellátása.
- A feladatkörhöz tartozó ügyekkel kapcsolatos nyilvántartási, adatszolgáltatási és statisztikai jelentési kötelezettségek teljesítése.
- Panaszok, bejelentések kezelése, illetőleg az ezzel kapcsolatos nyilvántartások, adatszolgáltatások vezetése.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.
Szükséges iskolai végzettség: (a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 14. pont szerint a hatósági feladatkör ellátásához szükséges szakképesítés):
- besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- besorolási osztályban: közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Előnyt jelent:
- önkormányzatnál e területen szerzett szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alap- és szakvizsga megléte.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a képviselő-testület hivatala köztisztviselői és ügykezelői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 38/2015. (XI.30.) ök. rendelet, valamint a Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A feltételként előírt iskolai végzettséget, szakképesítést tanúsító okirat(ok) másolata.
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti önéletrajz a pályázó eddigi szakmai tevékenységének részletes bemutatásával.
- Három hónapnál nem régebbi eredeti erkölcsi bizonyítvány, mely tartalmazza azt is, hogy a pályázó foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt nem áll.
- A pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy:
- nem áll cselekvőképességet kizáró ok, vagy korlátozó gondnokság alatt,
- kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, és
- nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, mely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
- Nyilatkozatát arról, hogy a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
- Nyilatkozatát, hogy – új közszolgálati jogviszony létesítése esetén – hat hónap próbaidő kikötését vállalja.
- Nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, a döntéshozó részéről a pályázati eljárásban résztvevők általi megismeréshez.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ábrahám Mónika, irodavezető nyújt, a 74/564-596-os telefonszámon.
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. április 26.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton a pályázatnak a Dombóvári Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (7200 Dombóvár, Szabadság utca 18.), vagy személyesen. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését „igazgatási-hatósági ügyintéző”.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A benyújtott pályázatok előzetes áttanulmányozását követően, a legmegfelelőbb pályázók személyes meghallgatáson vesznek rész.
Az eredményről minden pályázót írásban értesítünk. A pályázatokat bizalmasan kezeljük, és a döntést követően – a pályázatot elnyerő személy kivételével – a pályázóknak visszaküldjük.
A pályázat elbírálásának határideje: legkésőbb 2023. május 31.
A munkáltatói jogkör gyakorlója az új közszolgálati jogviszony esetén hat hónap próbaidőt köt ki.
A pályázati kiírás közzétételének helye: a közszolgálati állásportálon, illetőleg Dombóvár város honlapján (www.dombovar.hu).
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.dombovar.hu honlapon szerezhető.
A munkáltató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
Az adatkezelés célja: a tisztségre megfelelő pályázó kiválasztása, az adatkezelés jogalapja: EU 2016/679. számú rendelet 6. cikk 1) bekezdés a) pontja alapján az érintett magánszemély hozzájárulása. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázó kiválasztását követő 30. nap.
Adatkezelési tájékoztató letölthető: https://dombovar.hu/wp-content/uploads/2022/02/Allasra-jelentkezok-adatvedelmi-tajekoztatja.pdf
Dombóvár, 2023. április 3.
Szabó Péter
jegyző
Last modified: 2023.05.12.